"בכל יום בשנה, מעל 2,000 סטודנטים שונים ניגשים למערכות ידיעון באפלקציה סלולרית ומעל ל 5,000 בכלל הממשקים למשתמש (אפלקציה סלולרית, גלישה בסלולרי, גלישה בדפדפן רגיל).
אלפרד גנזיאן מנהל מערכות מידע וטכנולוגיות
ישנן ביום מאות פניות למזכירות ואנו שמחים שהמערכת עובדת בצורה שוטפת ומאפשרת שילוב לתוך מנגנוני ה CRM של הגלבוע."
המרכז ללימודים אקדמיים
"אני מרוצה מאוד מהעבודה עם חברת ידיעון, הן בהקשבה לרצונותיי ובהתאמות המערכת עבורי והן בביקורת אבטחת המידע השנתית המבוצעת לתוכנה"
יאיר נווה סמנכ"ל מערכות מידע ומחשוב
עזריאלי – המכללה האקדמית להנדסה בירושלים
"כל התקשורת בין המרצים לסטודנטים, מעל עשור, מנוהלים דרך מערכות ידיעון. כך שמרצה טוען חומרי למידה, מנהל פורומים, מנהל ועוקב אחרי הגשת עבודות, מקבל פניות ושולח תשובות, כולל שילוב טבעי של תמונת הסטודנט.
שלומי מרדכי מנהל מערכות מידע
היתרון העיקרי מבחינתנו הינו השילוב, העקביות והעובדה שאין בעיות תאימות נתונים בין המערכות השונות. בנוסף היכולת לשקף את הנתונים בזמן אמת לסטודנט ללא ממשקי טעינה, שיפרה את רמת השירות ושביעות הרצון של כלל לקוחות המערכת."
הקריה האקדמית אונו
"המערכת להגשת פניות למזכיריות המכללה באמצעות תחנת המידע הרבה יותר זמינה ומאפשרת מעקב אחר התקדמות הטיפול בפניה ששלחתי"
סטודנט במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה
"בהתאם לבקשתנו, המערכת הינה דו לשונית ומתאימה גם לסטודנטים שלומדים במסגרת בית הספר הבינלאומי ע"ש רפאל רקנטי"
ניר כפתורי מנהל טכנולוגיות, מידע ומחשוב
המרכז הבינתחומי הרצליה